blizoo logo

info@blizoo.bg – официална електронна поща на blizoo

 

• Срокът за отговор на изпратеното от вас писмо е 24 часа.

• Получената през уикенда поща се обслужва в понеделник.

• Не отговаряме на мейли, в които не е спазен добрият тон.

• Препоръчително е в темата на писмото си да напишете ключови думи за основната причина за контакта ви, както е указано в таблицата по-долу:

      Тема на писмото       В кои случаи да я записвате

Включване / оферти

Когато търсите информация за актуални промоции, оферти, продукти на близу, достъпни във вашия град и/или желаете да се включите / да промените абонамента си само с едно телефонно обаждане

Проблем

Ако изпитвате затруднения при ползването или имате технически проблем с някоя от предоставяните от Близу услуги

Информация

В случаите, когато се интересувате от статуса на плащанията ви, обявени игри с награди, процедури на компанията, срокове за плащане и за валидност на договора ви, разположение на офиси, инструкции за ползване на алтернативи канали на плащане и пр.

Оплакване

Ако не сте доволен от предоставеното от близу обслужване и качеството на услугите, а също и при необходимост от проверка за статуса на депозирано от вас оплакване

Похвала

Писмо, в което да ни похвалите за добре свършената работа

 

• Ако сте клиент на blizoo - в писмото е необходимо да посочите данни за адреса на ползване на абонамента Ви и актуални координати за връзка (различни от e-mail), на които е удобно да ви потърсим.

• Ако планувате да се включите – в писмото си трябва да напишете точен адрес, където бихте желали да ползвате услугите на близу и отново да посочите актуални координати за връзка (различни от e-mail), на които е удобно да ви потърсим.

• blizoo си запазва правото да не отговаря на електронни писма, в които не е спазен добрия тон и се отказва съдействие за разрешаване на описания клиентски случай.