Запазете телефонния номер на домашния телефон пренос

Запазете телефонния номер

на домашния телефон

Станете част от голямото семейство на blizoo с новата възможност за по-лесно и опростено запазване на фиксирания номер при смяна на оператора!!!

Заповядайте в офис на blizoo и прехвърлете номера си! Ние ще се погрижим за всички формалности вместо вас!
Без нови номера, без месечни такси!


Правила за пренасяне на фиксиран номер:

Посетете някой от офисите на blizoo или наш търговски представител и заявете желанието си за пренасяне на фиксирания Ви номер в мрежата на blizoo. Предварително трябва да сте заплатили към вашия настоящ оператор всички суми, дължими или станали изискуеми към момента на подаване на заявлението. В случай че не са налице причини за отказ, преносимостта на номера Ви ще се осъществи до максимум 3 работни дни за отделни номера и до 5 работни дни за групи номера. Периодът започва да тече от момента на стартиране на процедурата по пренасяне и включва прозорец на преносимост не по-дълъг от 6 часа.

Хубавата новина е, че след като подадете заявлението си за преносимост, blizoo ще се погрижи и осъществи всички необходими действия, за да може прехвърлянето да стане факт, без да ви ангажираме и без да губите своето време с административни задължения.

Ще бъдете уведомен на посочения телефон за контакт за датата, на която номерът ви ще бъде прехвърлен в мрежата на blizoo. На тази дата е възможно временно прекъсване на телефонната услуга. След като прехвърлянето се осъществи, вие ще можете да се възползвате от телефонната услуга на blizoo, като се наслаждавате на безплатните разговори в мрежата, разнообразието от пакети с включени минути на атрактивни цени, както и на ниските цени за разговори към други фиксирани, мобилни и международни оператори.

Какво означава преносимост на фиксирани номера?

Преносимостта на фиксираните номера е възможност да смените оператора, който ви предоставя фиксирана телефонна услуга, като запазите използвания /използваните/ те от Вас номера. Вашият номер може да бъде пренесен към друг оператор само в рамките на едно и също населено място.

Как се разбира, че номерът Ви е пренесен при друг оператор?

Когато някой ви търси на вашия фиксиран номер, ще чува следния кратък звуков сигнал (тук).

Причини за отказ на преносимост на фиксиран номер?

  • Ако номерът е несъществуващ или не е предоставен на заявяващия преносимостта;
  • Ако вече имате подадено Заявление за преносимост при друг оператор;
  • Ако подаденото заявление съдържа непълни и/или неточни данни;
  • Ако се изисква преконфигурация, която не е заявена или заявеното преконфигуриране не дава възможност за реализация на преносимост;
  • Ако заявителя е недееспособен и не е надлежно представляван или когато не е налице редовно упълномощаване;
  • Ако във вашето населено място няма техническа възможност за предоставяне на телефонни услуги от blizoo.

 

Какви услуги мога да ползвам при смяна на оператора и прехвърляне в мрежата на blizoo?

Имайте предвид, че при пренасяне на номера в мрежата на blizoo е възможно да загубите част от допълнителните услуги, които ползвате при настоящия си оператор. Разгледайте услугите на blizoo и се възползвайте от комбинацията от услуги, която отговаря на вашите изисквания и нужди.

За повече информация позвънете на телефон 070043700 или посетете най-близкия офис на blizoo.


Телефонни планове blizoo Talk FREE Single и blizoo Talk FIX 400 Single, изискват пренос на фиксиран номер към blizoo. Телефонен план blizoo Talk FREE изисква еднократна такса за инсталиране от 49.90 лв., а съответно blizoo Talk FIX 400 Single и blizoo Talk ALL 400 Single изискват еднократна такса за инсталиране от 9.90 лв. Посочените условия в сайта за телефоните планове, са валидни при сключване на 24 месечен договор. Включените минути в плановете се отнасят за календарен месец. Неизговорените минути не се прехвърлят за следващия месец. Първоначален период на таксуване 60 секунди, след това таксуването е на 60 секунди. След изчерпване на включените минути, разговорите, ще се таксуват: към фиксирани мрежи в страната – 0,045 лв./мин., към мобилни мрежи в страната – 0,09 лв./мин., а към международни дестинации – съгласно действащата ценова листа. blizoo си запазва правото да променя дестинациите в международните зони. Цената на минута към номера 0700 е 0,045лв./мин. Неограничените разговори в мрежата на blizoo са в рамките на нормалното потребление (до 5000 мин), след това всяка минута се таксува 0,01 лв./мин. Услугите се предлагат в населените места, където има техническа възможност. Всички цени са с включен ДДС. blizoo не носи отговорност за печатни грешки.

 

помощник да диагностицирате и отстранявате сами проблеми с цифровата телевизия, интернет или телефонната услуга детски канали Disney Channel, Disney Junior, Cartoon Network, Super 7, EKids, Nick Jr, Nickelodeon, Boomerang,Jim Jam, Baby TV, Duck TV и Детский Мир Абонирай се на телефон 070043700 или чрез онлайн заявката на страницата

 

best live chat